Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji.
I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez :
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Ośrodek prześle na wskazany przez Gościa adres e-mail, adres pocztowy lub numer faksu potwierdzenie rezerwacji.
Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Ośrodek rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa bezzwrotnej zaliczki w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciagu 3 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji.
Zaliczka, o której mowa powyżej, winna być uiszczona na rzecz Ośrodka w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa hotelowego.
Zaliczka winna być wpłacona w terminie określonym na przesłanym potwierdzeniu rezerwacji. Brak wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie na potwierdzeniu rezerwacji jest rozumiany jako anulowanie pobytu przez Gościa. Zwrot zaliczki w uzasadnionych przypadkach może nastapic tylko i wyłącznie na 21 dni przed planowanym terminem pobytu.
Płatność jest rozliczana fakturą zaliczkową vat. W celu otrzymania faktury Vat na firmę Gość jest zobowiązany do przesłania danych do faktury w momencie dokonania wpłaty zaliczki. Brak takiej informacji spowoduje wystawienie faktury na osobę wpłacającą, bez możliwości późniejszej zmiany.
Zgodnie z art. 106 b ust. 5 Ustawy o podatku od towarów i usług od dnia 01.01.2020 w przypadku sprzedaży potwierdzonej paragonem fiskalnym, fakturę na rzecz podatnika podatku lub podatku od wartości dodanej wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon potwierdzający dokonanie tej sprzedaży zawiera numer NIP.
Do paragonów nie posiadających numeru NIP istnieje możliwość wystawienia faktury wyłącznie na osobę fizyczną.
Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Olymp II.
Wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego Olymp II Spa & Wellness.
Konto bankowe: 70 2490 0005 0000 4600 7220 4123
Alior Bank
SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL
Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zaliczki w określonym powyżej terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej. Informujemy, że w Olymp II okres rozliczeniowy wynosi 3 dni, co oznacza, że każdy Gość przebywający w Ośrodku powyżej 3 dni jest zobowiązany do uiszczenia należności za wykorzystany pobyt i usługi w terminie 3 dni od daty rozpoczęcia pobytu.
Ośrodek zastrzega sobie prawo do zażądania płatności „z góry” w przypadku Gości przebywających w nim po raz pierwszy oraz w przypadku pobytu na jedną dobę.
Olymp II zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do wystąpienia z prośbą do Gościa o podwyższenie wysokości zabezpieczenia kredytowego na Jego karcie kredytowej lub o wcześniejsze uiszczenie należności za usługi hotelowe. Korzystanie z dodatkowych świadczeń hotelowych na zasadach „kredyt Hotel” (rachunek na pokój) jest możliwe wyłącznie po złożeniu przez Gościa własnoręcznego podpisu na rachunku za wykonaną usługę hotelową lub gastronomiczną w punktach jej sprzedaży.
Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji cennikiem Ośrodka i/lub ofert specjalnych.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie.
III. DODATKOWE INFORMACJE
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00, a kończy się o godzinie 11.00.
Podane w cenniku hotelowym ceny są cenami brutto.
Olymp II zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.
Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami):
Dodatkowe opłaty:
W przypadku wyrażenia chęci rezerwacji terminu usługi świadczonej przez gabinety SPA, prosimy o wpisanie tejże informacji w formularzu kontaktowym umieszczonym na naszej stronie internetowej. Personel Ośrodka skontaktuje się z Państwem niezwłocznie przesyłając potwierdzenie rezerwacji terminu realizacji dodatkowych świadczeń.
Intencją Ośrodka jest zawsze polubowne rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z realizacją niniejszego Regulaminu i realizowanymi przez Ośrodek świadczeniami. W przypadku niemożliwości osiągnięcia porozumienia pomiędzy Ośrodkiem, a Gościem w jakiejkolwiek sprawie, Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest wyłącznie Sąd Rejonowy w Kołobrzegu.